Chiptuning-Diagnostika-řídící jednotky-
FAP filtry-PSA-servis vozů Peugeot,Citroen Chomutov
Chomutov,Kadaň,Klášterec,Most,Teplice,Ústí nad Labem,Louny,Žatec,Karlovy Vary,Sokolov,Cheb,Slaný,Kladno,Praha,Plzeň,Litoměřice
-
-
Chiptuning-Diagnostika
řídící jednotky-FAP filtry-PSA-servis vozů Peugeot,Citroen Chomutov
-
Daliborova 4068 Chomutov 430 01
Česká republika Tel.:+420 723 763 888
Slovensko Tel.: +421 949 474 201
www.peugeot-chomutov.cz
E-mail: straki@seznam.cz
GPS:50.4557786N, 13.4120906E
-
Moji doménou je chiptuning kterému se věnuji dlouhodobě, dále pak problematika filtru pevných částic, úpravy řídících jednotek motoru, elektrické problematice a taktéž i problematice motoru. Všechny ostatní mechanické práce jsou samozřejmostí.
Nabízím profesionální přístup za skvělé ceny:
Dělám přípravy na STK a EK, které hned provádím. Dělám v podstatě vše krom klempířských a lakovacích prací.
Většina prací po dohodě přímo u Vás na místě v České republice i na Slovensku.
Jsem stálým členem Peugeot clubu pod jménem straki007.
Dělám všechny vozidla Evropských výrobcu... jak diag, DPF,chiptuning.
POKUD SI ZÁVADU NECHÁTE ODSTRANIT U NÁS, PROVEDENÍ DIAGNOSTIKY JE ZDARMA! Jinak je základní sadzba od 200,- Kč
Ceny nejsou pevně stanovené a vše zaleží na individuální dohodě. Některé ceny najdete zde.
Ohledne zjištěni cen mě neváhejte kontaktovat.
Spolupracuju a podporujou mně firmy Magicmotorsport (Itálie), Texa (Itálie), VCPowerteam (Portugalsko) a Alientech (Itálie)
-
Poskytuju uvedené služby. Zde Vám odpovídám na vaše nejčastejší otázky.
Ceny nejsou pevně stanovené a vše zaleží na individuální dohodě. Některé ceny najdete zde. Ohledne zjištěni cen mě neváhejte kontaktovat
FAP / DPF off - fyzické odstranění filtru z výfukového systému a softwarová úprava v RJ motoru.
Odstranění filtru pevných částic spočívá ve dvou procedurách. V mechanické a softwarové, Mechanické odstranění pozůstává z rozebrání FAP filtru, který se nachází ve výfukovém systému. Tento díl se demontuje a vybere se z něj keramická vložka, která zachycuje saze ve výfukovém systému. Po vyjmutí této vložky se výfukový systém uvolní a zprůchodní. Obal FAP filtru se namontuje bez vnitřní vložky zpátky, aby výfukový systém opět tvořil celek.
Dalším krokem je softwarové úprava řídící jednotky, která se stává s načítání řídící jednotky motoru, následně potřebné úpravě a opětovnému zápisu hodnot zpět do řídící jednotky motoru. Před celou procedurou je řídicí jednotka motoru zálohována, jehož kopii obdržíte na Váš e-mail. Po odstranění vnitřních částic filtru a úpravu softwaru se provést zkušební jízda
Jako jediný v CZ a SK dělám FAPoff na 1,6 hdi a jednotky EDC16 bez regenerace a nouzových režimu.
Jako jediný dělám FAPoff na 2,7 hdi bez regenerace a vše se zárukou.
-
Odstranění filtru pevných částic spočívá ve dvou procedurách. V mechanické a softwarové, Mechanické odstranění pozůstává z rozebrání FAP filtru, který se nachází ve výfukovém systému. Tento díl se demontuje a vybere se z něj keramická vložka, která zachycuje saze ve výfukovém systému. Po vyjmutí této vložky se výfukový systém uvolní a zprůchodní. Obal FAP filtru se namontuje bez vnitřní vložky zpátky, aby výfukový systém opět tvořil celek.
Nabízím i repas - oprava a doplnění FAP, ne jenom vyhození. Nenabízím čištění FAP protože je prokázané, že to nefunguje. Jenom jeho případnou výměnu za originální díl, žádná druhovýroba. Ceny dle dohody.
Chiptuning je optimalizace softwaru v řídící jednotce motoru (ECU), kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. V této řídící jednotce je paměť EEPROM, která obsahuje data a nastavení regulující kompletní chod motoru. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%.
-
Ve chvíli, kdy otočíte klíčkem zapalování, řídící jednotka začne vyhodnocovat data ze senzorů a podává zcela přesné informace o teplotách, tlacích, otáčkách, rychlosti, množství vzduchu a dalších nezbytných údajích. Na základě vstupních hodnot získaných z těchto senzorů a dalších specifických podmínkách jízdy řídící jednotka reguluje výstupní hodnoty, jako množství vstřikového paliva, délka vstřiku, předstih, atd. Před celou procedurou je řídicí jednotka motoru zálohována, jehož kopii obdržíte na Váš e-mail.
-
Všechny vozidla resp. jednotky dělám zvlášť. Žádné použité mapy.
-
Další služby
-
-
-
Fotogalerie jednotlivých oprav.
-
-
-
-
-
Co můžu získat chiptuningem?
Standardní zvýšení výkonu a točivého momentu doladění průběhu výkonu v závislosti na otáčkách snížení spotřeby benzinových a dieselových vozidel, ekonomické hledisko zvýšení maximálních otáček pro sportovní vozidla, doplnění akcelerace a další...
Jak probíhá optimalizace chiptuningu?
Prvním krokem je prověření stavu vozidla, hlavně motorové části.
U vozidel s turbodmychadlem je důležitý průběh výkonu, tlaku turbodmychadla, vstřiku paliva a množství nasávaného vzduchu v závislosti na otáčkách. Tyto údaje jsou důležité pro srovnání parametrů po optimalizaci. Po prověření technického stavu a výkonu vozidla, se připojí počítač se speciálním programovým vybavením. Po načtení dat následuje jejich úprava, která se opětovně nahraje do řídicí jednotky motoru.
Jak je to se zárukou?
Bez obav, úprava je nezjistitelná, servisní diagnostika komunikuje s řídicí jednotkou ECU jako by byla sériová.
Nesníží se úpravou životnost motoru?
Nesníží, právě naopak. Při chiptuningu se snažíme vyhnout tkzv. "nadupaný motor", jako je tomu například u sportovních motorů. Přeprogramováním jsou pouze využity skryté rezervy motoru a optimalizaci průběh jednotlivých veličin.
Jako je to s emisemi?
Každá úprava musí a také splňuje emisní předpisy platné v EU.
Co když se rozhodnu vrátit vše do původního stavu?
Váš původní software z řídící jednotky je zálohován.
Pokud nastane jakýkoliv důvod vrátit vše do původního stavu, není to pro mne problém. Zatím však nebylo nic takového nutné.
-
Je to opravdu na stálo?
Tyto úpravy jsou jednorázové a trvalé!
Nedochazi úpravou ke snizeni životnost motoru?
Životnost motoru není nijak ohrožena, protože motor není konstruován tak, aby byl závislý na filtru pevných částic.
Jako je to s emisemi a kouřivostí?
Emise zůstanou zachované, za tohle Vám ručím, taky dochází k lepšímu spalování a menší produkci nespálených zbytků!
Nezvýší se spotřeba paliva?
Ne, protože nedochází k renovaci filtru, a tedy ve většině případů spotřeba klesá, cca ~0,5 L/100 km. Výfukový systém má volnejší průběh a tedy vyndaný filtr netvoří překážku ve výfukovém systému.
Nepoškodí se tím řídicí jednotka motoru?
Úpravy softwaru nijak neovlivňují jiné funkce motoru a chová se jak původní před upravou! Jen sou ošetřeni výstupy z čidel filtru pevných částic tak aby je RJ motoru nebrala v úvahu.
Co když se rozhodnu vrátit vše do původního stavu?
Pokud se rozhodnete, že chcete zpět filtr pevných částic, tak je nutné ho objednat, namontovat a vrátit software do původního stavu.
-